APPLiA presenteert jaarverslag 2021

De afgelopen weken heeft de Communicatiecommissie hard gewerkt aan het APPLiA jaarverslag van 2021. Want ook al is 2022 al in volle gang; er is in 2021 genoeg gebeurd om je opnieuw over te verwonderen: van corona tot een kabinetsformatie, de Ever Given die het Suezkanaal blokkeerde en natuurlijk het tekort aan chips. Allemaal zaken die in grote en kleine mate invloed hebben gehad op onze branche, onze retailerpartners en vooral onze klanten. Maar laten we hier vooral inzoomen op onze eigen acties. Want ondanks alle zorgen over de wereld waarin we leven, kunnen we heel trots zijn op de resultaten die we met APPLiA Nederland gerealiseerd hebben.

Web-based jaarverslag
Voor het eerst is het jaarverslag volledig web-based. Geen downloadbare pdf meer, maar informatie die online goed vindbaar is. Van het ene artikel schakelt u naadloos over naar verdiepende of gerelateerde informatie.

Wat u kunt verwachten
De cijfers van 2021 en een toelichting op de trends die zichtbaar zijn in de statistieken, zijn een vast onderdeel van ons jaarverslag. Daarnaast blikken we terug op de totstandkoming van het Transitieplan en de belangrijkste lobby’s en Europese dossiers uit 2021. De drie Commissies vertellen waar zij zich vorig jaar mee bezig hebben gehouden. Tot slot kijken we naar ANStEC en de vele ontwikkelingen die daar hebben plaatsgevonden.

Klik op de knop hieronder om het jaarverslag te bekijken.

Jaarverslag 2021